Suzuki DL
Gniezno
(wielkopolskie)
602-311-...
27 900 zł
bruttoDane techniczne
- 2014
- 23 500 km
- benzyna
- 1037 cm3
- 101 KM
-
Marka
Suzuki
-
Model
DL
-
Wersja
DL-1000 V-STROM TC STARTER 6-BIE
-
Pojemność
1037 cm3
-
Moc
101 KM
-
Kolor
beżowy
-
Kraj pochodzenia
Niemcy
-
Liczba miejsc
2
-
Pierwsza rejestracja
grudzień 2014
- Historia pojazdu Sprawdź VIN
Wyposażenie
- ABS
- rozrusznik eletryczny
- kufry
Opis
* = DL - 1000 _ V - STROM _ TC _ STARTER _ 6 - BIEGÓW _ ABS _ ŁAŃCUCH _
* = SPROWADZONY + ZAREJESTROWANY_ ZADBANY _ OKAZJA _ !!!
= = =
* = WYJĄTKOWA _ OKAZJA _
* = NAJNOWSZY _ MODEL _ 2014 / 2015 _ r.
* = 23 . XII . 2014 _ r. = Data _ Pierwszej _ Rejestracji _ za _ Granicą _
* = ATRAKCYJNA = PROMOCYJNA _ CENA _ ! _ ! _ ! _
= = =
* = SPROWADZONY = DO _ POLSKI = NIE _ USZKODZONY _
* = OD _ PIERWSZEGO _ WŁAŚCICIELA = OSOBA _ FIZYCZNA . . . .
* = + ZAREJESTROWANY _ W _ POLSCE ~ 20 . VI . 2018 _ r. _
* = NUMER _ VIN = DO _ WERYFIKACJI _ W _ SERWISIE _ ASO _
* = J S 1 D D
4 1 6
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
* = SZCZEGÓŁOWY _ OPIS _ WEDŁUG _ UŻYTKOWNIKA :
* = " Sprzedam motocykl Suzuki DL 1000 VSTROM z grudnia 2014 _ r.
* = Niewielki przebieg . Motocykl zarejestrowany i ubezpieczony w Polsce .
* = Dodatkowo posiada oryginalne wysokie gmole Suzuki , dodatkowe halogeny LED ,
* = oryginalne podgrzewane manetki ( Suzuki ) , stelaże do kufrów bocznych , kufer centralny SHAD ,
* = akcesoryjne poszerzenie stopki bocznej , uchwyt do nawigacji z zasilaniem USB , tankpad Suzuki ,
* = wysoką turystyczną szybę PUIG .
* = Standardowo wyposażony w dwustopniową ( wyłączalną ) kontrolę trakcji i ABS .
* = Motocykl bez-inwestycyjny , przygotowany do sezonu ,
* = niedawno wymienione opony i olej (Motul 5100) , nowy akumulator ,
* = napęd w stanie bdb. Silnik V2 o ogromnym momencie obrotowym - 103 Nm już przy 4'000 obrotów. "
= = =
* = SZOSOWO _ TURYSTYCZNY _
* = ZADBANY + SERWISOWANY _ / _ PRZYGOTOWANY _ DO _ SEZONU _
* = OKAZJA _ ! _ ! _ ! _
* = SYSTEM _ ABS _
* = KONTROLA _ TRAKCJI = TC _
* = KUFER _ CENTRALNY _
* = GMOLE
* = HALOGENY
* = PODGRZEWANE _ MANETKI _
= = =
* = 4 - SUWOWY ; CHŁODZONY _ CIECZĄ _
* = UKŁAD = V - TWIN _
* = ROZRZĄD _ DOHC ; 4 - ZAWORY _ NA _ CYLINDER _
* = POJEMNOŚĆ _ SKOKOWA = 1 ' 037 _ cm-3 _
* = MOC _ MAKSYMALNA = 101 - KM _
* = ZASILANIE = WTRYSK _ PALIWA _
* = ROZRUCH _ ELEKTRYCZNY _
* = ZAPŁON _ ELEKTRONICZNY _
* = SKRZYNIA _ BIEGÓW = 6 - STOPNIOWA _
* = NAPĘD _ TYLNEGO _ KOŁA = ŁAŃCUCH _
* = RAMA _ PODÓJNA - ALUMINIOWA _
* = PREDKOŚĆ _ MAKSYMALNA = PONAD _ 200 km / h _
* = PRZYSPIESZENIE _ 0 - 100 _ km / h ~ 4 s. _
= = =
* = " Nowy Suzuki V-Strom 1000 ma przed sobą arcytrudne zadanie.
* = Oczekiwania klientów Suzuki w stosunku do następcy lubianego i szanowanego DL 1000 są tak ogromne,
* = że najmniejsze potknięcie nie wchodzi nawet w grę.
* = Jakby tego było mało, poprzeczka w kategorii motocykli stanowiących odpowiednik samochodowej
* = klasy SUV została zawieszona szczególnie wysoko.
* = Oczekując na nowe Suzuki, w loży szyderców zebrało się pokaźne grono konkurentów.
* = Do potencjalnych rywali V-Stroma 1000 możemy zaliczyć
* = wszystkie motocykle z aspiracjami do uprawiania turystyki w rozmiarze XXL.
* = Według starego porzekadła, nie ma brzydkich kobiet, tylko wina czasem brak. Podobnie jest z motocyklami.
* = Tym razem żadne wino nie jest potrzebne.
* = Suzuki V-Strom 1000 w rzeczywistości wygląda znacznie lepiej niż na zdjęciach.
* = Dodatkowo ozdobiony akcesoryjnym zestawem kufrów,
* = rurową osłoną silnika i światłami przeciwmgielnymi w technologii LED - robi dobre pierwsze wrażenie.
* = Dla mnie, kierowcy o wzroście 185 cm, pozycja za szeroką kierownicą
* = okazała się niemal idealna. Na Suzuki V-Strom 1000 wygodnie będzie również osobom niższym.
* = Kąt nachylenia przedniej szyby ma manualną, trzystopniową regulację.
* = Zastosowano prosty i skuteczny mechanizm zębatkowo-zapadkowy,
* = dzięki któremu w każdej chwili możemy jednym ruchem ręki zmienić położenie szyby.
* = Mamy też trzystopniową regulację jej wysokości, jednak tu bez pomocy narzędzi się nie obejdzie.
* = Ochrona przed wiatrem jest więcej niż tylko przyzwoita, choć do ideału trochę brakuje.
* = Przy moim wzroście, podróżując z dużymi prędkościami, byłem zmuszony do delikatnego "przygarbienia" się.
* = Na tylnej części kanapy wystarczy miejsca,
* = aby pasażer czerpał z jazdy niemal tyle samo radości, co kierowca. Przydają się wygodne, solidne uchwyty.
* = Kończąc przyglądanie się maszynie, kieruję wzrok na zegary.
* = Nie ma tu szczególnych fajerwerków, ale są czytelne i estetyczne.
* = Z dużym, okrągłym obrotomierzem zgrabnie skomponowano podwójny, elektroniczny wyświetlacz.
* = Znajdziemy na nim m.in. informacje na temat aktualnie wybranego biegu
* = czy aktywowanego trybu systemu kontroli trakcji.
* = Umieszczony na kierownicy Suzuki V-Stroma 1000 zestaw przełączników
* = pozwala kciukiem zmienić ustawienia.
* = Intuicyjność obsługi centrum dowodzenia jest doskonała .
* = Pierwsze 100 km/h osiągamy w 4 sekundy.
* = W zakresie prędkości 0-180 km / h motocykl oferuje bardzo dobre przyspieszenia i wysoką kulturę pracy,
* = choć nie uda się nim straszyć dzieci i terroryzować miasta...
* = To bardziej typ wiernego towarzysza podróży,
* = niż więziennego uciekiniera z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej.
* = Bardzo przyjemnie podróżuje się z prędkościami do 160-170 km/h.
* = Po przejechaniu w tym tempie ponad 400 kilometrów,
* = nie zaobserwowałem u siebie poważniejszych oznak zmęczenia czy szumu w uszach, wywołanego hałasem.
* = Maksymalna prędkość, do jakiej możemy rozpędzić ten sprzęt, wynosi nieco ponad 200 km/h.
* = Do aluminiowej ramy Suzuki V-Stroma 1000 zamocowano w pełni regulowany,
* = odwrócony widelec z przodu oraz centralny, regulowany tylny amortyzator.
* = W przeciwieństwie do znacznie droższych BMW R 1200GS czy KTM 1190 Adventure,
* = Suzuki nie ma skomplikowanego i zaawansowanego gadżetu,
* = jakim jest elektroniczna regulacja zawieszenia oraz zmienne mapy zapłonu.
* = Podobnie jak konkurenci, ma jednak precyzyjną kontrolę trakcji.
* = System pracuje w dwóch trybach i ku naszej radości, może zostać całkowicie wyłączony.
* = Pierwszy tryb pozwala na lekki uślizg tylnego koła i tylko w pewnym stopniu go ogranicza.
* = Dzięki temu nie mamy wrażenia przejęcia przez elektronikę
* = kontroli nad pojazdem i nie odczuwamy "nadgorliwości" systemu.
* = To przydatne narzędzie, gdy zjedziemy z dróg asfaltowych
* = i będziemy pokonywać szutrowy czy lekko piaszczysty odcinek.
* = Drugi tryb zmienia kontrolę trakcji w typowe narządzie do jazdy szosowej.
* = Po jego aktywacji nie ma już miejsca na pobłażliwość, nawet dla lekkiego uślizgu koła.
* = Elektroniczny system reaguje natychmiast.
* = Przyda się przy szybkich wyjściach z zakrętów oraz na mokrej nawierzchni. . . . "
= = =
* = KUPUJĄCY = ZWOLNIONY = Z _ OPŁATY _ SKARBOWEJ _
* = UWAGA _ CENA _ GRZECZNOŚCIOWO _ DO _ NEGOCJACJI = Na _ Miejscu = Po _ Prezentacji . . .
* = Wszystkich _ Zainteresowanych = Zapraszamy _ do _ Gniezna =
* = Na _ Szczegółową _ Prezentację = Oraz _ Jazdę _ Próbną =
= = =
* = PO _ WCZEŚNIEJSZYM _ UZGODNIENIU = TERMINU _ PREZENTACJI =
= = =
* = STATUS _ POJAZDU = U _ WŁAŚCICIELA _
* = GARAŻOWANY _
* = KONTAKT = TELEFON = 602 _ 311 _ 871 _
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =
* = Przedstawione _ Dane = Powyższy _ Opis _
* = MAJĄ _ CHARAKTER = INFORMACYJNY _
* = I _ NIE _ Stanowią = OFERTY _ HANDLOWEJ _
* = w _ Rozumieniu _ Artykułu = 66 k.c.
* = Sprzedający = Nie _ Odpowiada = za _ Ewentualne _ Błędy _
* = LUB _ NIEAKTUALNOŚĆ _ OGŁOSZENIA _
* = ZAPIS _ TEN _ ZOSTAŁ _ ZAMIESZCZONY _ ZE _ WZGLĘDU _
* = NA _ MOŻLIWOŚĆ _ POWSTAWANIA _ NIE _ ZAMIERZONYCH _ POMYŁEK _
= = =Zobacz pełny opis