Suzuki DL

Gniezno (wielkopolskie)
602-311-...
Pokaż numer

27 900 zł

brutto
  • Dane techniczne
  • Wyposażenie
  • Opis
  • Sprzedający
  • Podobne oferty

Napisz do sprzedającego
Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie od Domiporta Sp. z o.o. (administratora) informacji w ramach newslettera zawierających wybrane przez Domiporta Sp. z o.o. ogłoszenia portalu Autotrader.pl informacji w ramach newslettera zawierających wybrane przez Domiporta Sp. z o.o. ogłoszenia portalu Autotrader.pl przy wykorzystaniu między innymi metody profilowania. Twoje dane będą przetwarzane w celu wykonania wyżej wymienionej usługi. Administratorem danych osobowych jest Domiporta Sp. z o.o. z siedzibą w Krośnie, ul. Krakowska 199, 38-400 Krosno. (rozwiń)
Administratorem danych osobowych jest ogłoszeniodawca czyli podmiot, którego ofertą jest Pani/ Pan zainteresowany w zakresie związanym z obsługą Pani/Pana zapytania. Wysłanie zapytania poprzez niniejszy formularz spowoduje, że Pani/ Pana dane osobowe zostaną przekazane do tego podmiotu. W celu umożliwienia Pani/ Panu korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną w ramach serwisu Domiporta.pl, w tym niniejszego formularza kontaktowego, a także w celach analitycznych i statystycznych, administratorem danych osobowych jest Domiporta Sp. z o.o. z siedzibą w Krośnie, ul. Krakowska 199, 38-400 Krosno. W razie wyrażenia stosownej zgody Pani/Pana dane będą przetwarzane także w celu kierowania do Pani/Pana informacji o innych ofertach zamieszczanych w naszym serwisie oraz w celu kierowania do Pani/Pana treści marketingowych spółki Domiporta i jej Partnerów z branży motoryzacyjnej i finansowej. Uzupełnienie pola formularza „Twój adres email” jest nieobowiązkowe i stanowi zgodę na przetwarzanie wpisanych danych osobowych przez Domiporta Sp. z o.o. (rozwiń)
Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez spółkę Domiporta i przysługujących mi prawach znajduje się w Regulaminie i Polityce prywatności

Dane techniczne

  • 2014
  • 23 500 km
  • benzyna
  • 1037 cm3
  • 101 KM
  • Marka

    Suzuki

  • Model

    DL

  • Wersja

    DL-1000 V-STROM TC STARTER 6-BIE

  • Pojemność

    1037 cm3

  • Moc

    101 KM

  • Kolor

    beżowy

  • Kraj pochodzenia

    Niemcy

  • Liczba miejsc

    2

  • Pierwsza rejestracja

    grudzień 2014

  • Historia pojazdu Sprawdź VIN

Wyposażenie

  • ABS
  • rozrusznik eletryczny
  • kufry

Opis

* = DL - 1000 _ V - STROM _ TC _ STARTER _ 6 - BIEGÓW _ ABS _ ŁAŃCUCH _ * = SPROWADZONY + ZAREJESTROWANY_ ZADBANY _ OKAZJA _ !!! = = = * = WYJĄTKOWA _ OKAZJA _ * = NAJNOWSZY _ MODEL _ 2014 / 2015 _ r. * = 23 . XII . 2014 _ r. = Data _ Pierwszej _ Rejestracji _ za _ Granicą _ * = ATRAKCYJNA = PROMOCYJNA _ CENA _ ! _ ! _ ! _ = = = * = SPROWADZONY = DO _ POLSKI = NIE _ USZKODZONY _ * = OD _ PIERWSZEGO _ WŁAŚCICIELA = OSOBA _ FIZYCZNA . . . . * = + ZAREJESTROWANY _ W _ POLSCE ~ 20 . VI . 2018 _ r. _ * = NUMER _ VIN = DO _ WERYFIKACJI _ W _ SERWISIE _ ASO _ * = J S 1 D D
Pokaż numer
4 1 6 = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = * = SZCZEGÓŁOWY _ OPIS _ WEDŁUG _ UŻYTKOWNIKA : * = " Sprzedam motocykl Suzuki DL 1000 VSTROM z grudnia 2014 _ r. * = Niewielki przebieg . Motocykl zarejestrowany i ubezpieczony w Polsce . * = Dodatkowo posiada oryginalne wysokie gmole Suzuki , dodatkowe halogeny LED , * = oryginalne podgrzewane manetki ( Suzuki ) , stelaże do kufrów bocznych , kufer centralny SHAD , * = akcesoryjne poszerzenie stopki bocznej , uchwyt do nawigacji z zasilaniem USB , tankpad Suzuki , * = wysoką turystyczną szybę PUIG . * = Standardowo wyposażony w dwustopniową ( wyłączalną ) kontrolę trakcji i ABS . * = Motocykl bez-inwestycyjny , przygotowany do sezonu , * = niedawno wymienione opony i olej (Motul 5100) , nowy akumulator , * = napęd w stanie bdb. Silnik V2 o ogromnym momencie obrotowym - 103 Nm już przy 4'000 obrotów. " = = = * = SZOSOWO _ TURYSTYCZNY _ * = ZADBANY + SERWISOWANY _ / _ PRZYGOTOWANY _ DO _ SEZONU _ * = OKAZJA _ ! _ ! _ ! _ * = SYSTEM _ ABS _ * = KONTROLA _ TRAKCJI = TC _ * = KUFER _ CENTRALNY _ * = GMOLE * = HALOGENY * = PODGRZEWANE _ MANETKI _ = = = * = 4 - SUWOWY ; CHŁODZONY _ CIECZĄ _ * = UKŁAD = V - TWIN _ * = ROZRZĄD _ DOHC ; 4 - ZAWORY _ NA _ CYLINDER _ * = POJEMNOŚĆ _ SKOKOWA = 1 ' 037 _ cm-3 _ * = MOC _ MAKSYMALNA = 101 - KM _ * = ZASILANIE = WTRYSK _ PALIWA _ * = ROZRUCH _ ELEKTRYCZNY _ * = ZAPŁON _ ELEKTRONICZNY _ * = SKRZYNIA _ BIEGÓW = 6 - STOPNIOWA _ * = NAPĘD _ TYLNEGO _ KOŁA = ŁAŃCUCH _ * = RAMA _ PODÓJNA - ALUMINIOWA _ * = PREDKOŚĆ _ MAKSYMALNA = PONAD _ 200 km / h _ * = PRZYSPIESZENIE _ 0 - 100 _ km / h ~ 4 s. _ = = = * = " Nowy Suzuki V-Strom 1000 ma przed sobą arcytrudne zadanie. * = Oczekiwania klientów Suzuki w stosunku do następcy lubianego i szanowanego DL 1000 są tak ogromne, * = że najmniejsze potknięcie nie wchodzi nawet w grę. * = Jakby tego było mało, poprzeczka w kategorii motocykli stanowiących odpowiednik samochodowej * = klasy SUV została zawieszona szczególnie wysoko. * = Oczekując na nowe Suzuki, w loży szyderców zebrało się pokaźne grono konkurentów. * = Do potencjalnych rywali V-Stroma 1000 możemy zaliczyć * = wszystkie motocykle z aspiracjami do uprawiania turystyki w rozmiarze XXL. * = Według starego porzekadła, nie ma brzydkich kobiet, tylko wina czasem brak. Podobnie jest z motocyklami. * = Tym razem żadne wino nie jest potrzebne. * = Suzuki V-Strom 1000 w rzeczywistości wygląda znacznie lepiej niż na zdjęciach. * = Dodatkowo ozdobiony akcesoryjnym zestawem kufrów, * = rurową osłoną silnika i światłami przeciwmgielnymi w technologii LED - robi dobre pierwsze wrażenie. * = Dla mnie, kierowcy o wzroście 185 cm, pozycja za szeroką kierownicą * = okazała się niemal idealna. Na Suzuki V-Strom 1000 wygodnie będzie również osobom niższym. * = Kąt nachylenia przedniej szyby ma manualną, trzystopniową regulację. * = Zastosowano prosty i skuteczny mechanizm zębatkowo-zapadkowy, * = dzięki któremu w każdej chwili możemy jednym ruchem ręki zmienić położenie szyby. * = Mamy też trzystopniową regulację jej wysokości, jednak tu bez pomocy narzędzi się nie obejdzie. * = Ochrona przed wiatrem jest więcej niż tylko przyzwoita, choć do ideału trochę brakuje. * = Przy moim wzroście, podróżując z dużymi prędkościami, byłem zmuszony do delikatnego "przygarbienia" się. * = Na tylnej części kanapy wystarczy miejsca, * = aby pasażer czerpał z jazdy niemal tyle samo radości, co kierowca. Przydają się wygodne, solidne uchwyty. * = Kończąc przyglądanie się maszynie, kieruję wzrok na zegary. * = Nie ma tu szczególnych fajerwerków, ale są czytelne i estetyczne. * = Z dużym, okrągłym obrotomierzem zgrabnie skomponowano podwójny, elektroniczny wyświetlacz. * = Znajdziemy na nim m.in. informacje na temat aktualnie wybranego biegu * = czy aktywowanego trybu systemu kontroli trakcji. * = Umieszczony na kierownicy Suzuki V-Stroma 1000 zestaw przełączników * = pozwala kciukiem zmienić ustawienia. * = Intuicyjność obsługi centrum dowodzenia jest doskonała . * = Pierwsze 100 km/h osiągamy w 4 sekundy. * = W zakresie prędkości 0-180 km / h motocykl oferuje bardzo dobre przyspieszenia i wysoką kulturę pracy, * = choć nie uda się nim straszyć dzieci i terroryzować miasta... * = To bardziej typ wiernego towarzysza podróży, * = niż więziennego uciekiniera z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej. * = Bardzo przyjemnie podróżuje się z prędkościami do 160-170 km/h. * = Po przejechaniu w tym tempie ponad 400 kilometrów, * = nie zaobserwowałem u siebie poważniejszych oznak zmęczenia czy szumu w uszach, wywołanego hałasem. * = Maksymalna prędkość, do jakiej możemy rozpędzić ten sprzęt, wynosi nieco ponad 200 km/h. * = Do aluminiowej ramy Suzuki V-Stroma 1000 zamocowano w pełni regulowany, * = odwrócony widelec z przodu oraz centralny, regulowany tylny amortyzator. * = W przeciwieństwie do znacznie droższych BMW R 1200GS czy KTM 1190 Adventure, * = Suzuki nie ma skomplikowanego i zaawansowanego gadżetu, * = jakim jest elektroniczna regulacja zawieszenia oraz zmienne mapy zapłonu. * = Podobnie jak konkurenci, ma jednak precyzyjną kontrolę trakcji. * = System pracuje w dwóch trybach i ku naszej radości, może zostać całkowicie wyłączony. * = Pierwszy tryb pozwala na lekki uślizg tylnego koła i tylko w pewnym stopniu go ogranicza. * = Dzięki temu nie mamy wrażenia przejęcia przez elektronikę * = kontroli nad pojazdem i nie odczuwamy "nadgorliwości" systemu. * = To przydatne narzędzie, gdy zjedziemy z dróg asfaltowych * = i będziemy pokonywać szutrowy czy lekko piaszczysty odcinek. * = Drugi tryb zmienia kontrolę trakcji w typowe narządzie do jazdy szosowej. * = Po jego aktywacji nie ma już miejsca na pobłażliwość, nawet dla lekkiego uślizgu koła. * = Elektroniczny system reaguje natychmiast. * = Przyda się przy szybkich wyjściach z zakrętów oraz na mokrej nawierzchni. . . . " = = = * = KUPUJĄCY = ZWOLNIONY = Z _ OPŁATY _ SKARBOWEJ _ * = UWAGA _ CENA _ GRZECZNOŚCIOWO _ DO _ NEGOCJACJI = Na _ Miejscu = Po _ Prezentacji . . . * = Wszystkich _ Zainteresowanych = Zapraszamy _ do _ Gniezna = * = Na _ Szczegółową _ Prezentację = Oraz _ Jazdę _ Próbną = = = = * = PO _ WCZEŚNIEJSZYM _ UZGODNIENIU = TERMINU _ PREZENTACJI = = = = * = STATUS _ POJAZDU = U _ WŁAŚCICIELA _ * = GARAŻOWANY _ * = KONTAKT = TELEFON = 602 _ 311 _ 871 _ = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = * = Przedstawione _ Dane = Powyższy _ Opis _ * = MAJĄ _ CHARAKTER = INFORMACYJNY _ * = I _ NIE _ Stanowią = OFERTY _ HANDLOWEJ _ * = w _ Rozumieniu _ Artykułu = 66 k.c. * = Sprzedający = Nie _ Odpowiada = za _ Ewentualne _ Błędy _ * = LUB _ NIEAKTUALNOŚĆ _ OGŁOSZENIA _ * = ZAPIS _ TEN _ ZOSTAŁ _ ZAMIESZCZONY _ ZE _ WZGLĘDU _ * = NA _ MOŻLIWOŚĆ _ POWSTAWANIA _ NIE _ ZAMIERZONYCH _ POMYŁEK _ = = =
Zobacz pełny opis

Informacje o sprzedającym