Brak zdjęcia
Zdjęcie uszkodzone
Mazda 6
Bielsko-Biała
(śląskie)
To ogłoszenie znajduje się w archiwum
Zobacz ogłoszenia:
Dane techniczne
- 2003
- 212 000 km
- diesel
- 1998 cm3
- 121 KM
-
Marka
Mazda
-
Model
6
-
Wersja
Sport Kombi Exclusive
-
Pojemność
1998 cm3
-
Moc
121 KM
-
Skrzynia biegów
manualna
-
Kolor
granatowy
-
Liczba drzwi
4/5
-
Kraj pochodzenia
Niemcy
-
Typ nadwozia
kombi
-
Pierwsza rejestracja
sierpień 2008
- Historia pojazdu Sprawdź VIN
Wyposażenie
- ABS
- ASR
- ESP - system kontroli trakcji
- ISOFIX
- poduszki powietrzne
- centralny zamek
- immobiliser
- alufelgi
- koło dojazdowe
- opony letnie
- opony zimowe
- klimatyzacja automatyczna
- ogrzewanie postojowe
- elektryczne lusterka
- elektryczne szyby
- kierownica wielofunkcyjna
- komputer
- radio z CD
- relingi
- tapicerka welurowa
- tempomat
Opis pojazdu
Zadbana i doinwestowana Mazda 6 GY, 2.0 MZR-CD Sport Wagon na sprzedaż.
Rocznik 2003 z silnikiem turbodoładowanym o pojemności 1998 cm3 i mocy 121 KM oraz przebiegiem 212 000 km.
Wersja wyposażeniowa Exclusive, a na liście m.in.:
- ABS
- układ kontroli trakcji DSC
- klimatronic
- poduszki i kurtyny powietrzne
- wspomaganie kierownicy
- regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
- tempomat
- sterowanie systemem audio i tempomatem na kierownicy
- dogrzewanie silnika WEBASTO ze sterownikiem wewnątrz kabiny
- elektryczne szyby x4 i elektryczne lusterka
- centralny zamek (2 kluczyki z pilotami)
- immobilizer
- radio CD
- komputer pokładowy
- tapicerka ze skóry ekologicznej (Alcantara)
- oryginalne aluminiowe felgi 16'' wraz z oponami letnimi w dobrym stanie
- stalowe felgi 15'' + oryginalne kołpaki Mazdy wraz z oponami zimowymi w niezłym stanie
Z moją Mazdą rozstaję się z nieukrywanym żalem, swoje odsłużyła - zaliczyła kilka świetnych koncertów w Polsce wyborową ekipą, a także niezapomniane wakacje w Chorwacji i różne inne drobne przyjemności :)
Sprzedaję, ponieważ od kilku miesięcy mieszkam w Anglii i auto jest bardzo mało używane, praktycznie stoi w garażu. Przez ostatnie 4 miesięcy Mazda przejechała mniej niż 2000 km.
Jestem pierwszym właścicielem w Polsce, auto sprowadzone z Niemiec i zarejestrowanie w sierpniu 2008 roku, kupione od pierwszego właściciela. Komplet dokumentów niemieckich i polskich, rachunków za części i od mechanika, 2 oryginalne kluczyki z pilotami centralnego zamka i immobilisera, przegląd do 11 sierpnia 2015.
Minusy
Lekko otarty zderzak tylni - każdy kto mieszka w mieście i parkuje na osiedlach lub pod centrami handlowymi wie o co chodzi - oraz odpryski na lakierze przedniego zderzaka od normalnej jazdy i kamieni, nie lakierowałem bo na razie nie ma potrzeby. Mazda 6 z pierwszego rocznika, oczywiście przed faceliftingiem, a więc jak to w w tym modelu niestety rdza leciutko już daje znać o sobie - dwukrotnie czyszczone i zabezpieczane drzwi, klapa bagażnika i konserwacja podwozia. Tylne nadkola wymienione na nowe (!) łącznie z osłonami nadkoli - teraz są z tworzywa.
A teraz plusy :)
Regularne, udokumentowane przeglądy, zawieszenie i hamulce w bardzo dobrym stanie.
Olej i wszystkie filtry zmieniane średnio co 10-12 tyś. km. Co druga wymiana oleju czyszczony gruntownie również smok olejowy, z związku ze znanym problemem w tej wersji silnikowej z zatykającym się elementem i problemami ze smarowaniem silnika. Wymienione również podkładki pod wtryskami na odpowiednie dla diesla (oryginalnie były niewłaściwe, była na to nawet akcja serwisowa Mazdy).
Wnętrze zadbane: tapicerka, podsufitka w stanie niemalże idealnym, niewielkie ślady zużycia na skórzanej gałce zmiany biegów, poza tym deska rozdzielcza, kierownica, fotele i inne w stanie nienagannym. Niedawno czyszczone całe wnętrze oraz tapicerka
Auto doinwestowane, udokumentowane rachunkami.
Wymienione w ostatnim czasie:
- olej Dexelia 5W30, filtry oleju, paliwa, powietrza i kabinowy (210 200 km)
- tarcze i klocki japońskie przód oraz nowy płyn hamulcowy (200 735 km), koszt 450zł
- nowy akumulator Yuasa YBX 5335 95Ah 830A (202 000 km), koszt 500zł
- osłona przegubu lewego przód + geometria zawieszenia (191 800 km), koszt 250zł
- tuleje wahaczy dolnych, komplet 6szt. (191 000 km), koszt 600zł
- sprzęgło EXEDY Japan i koło dwumasowe LUK (dokładnie takie jak na pierwszy montaż w nowej Maździe) (188 000 km), koszt 3300zł (!!!)
- olej i czynnik chłodzący klimatyzacji (177 000 km), koszt 150zł
- nowe nadkola tylne wraz z osłonami, lakierowanie (175 000 km), koszt 950zł
- tarcze i klocki tył wraz z regeneracją zacisków hamulcowych (172 000 km), koszt 380zł
Dodatkowo:
- blokada skrzyni biegów Bearlock
- oryginalna mata Mazdy na podłodze bagażnika
- oryginalne dywaniki samochodowe Mazdy na lato i idealnie dopasowane dywaniki gumowe na zimę.
- dogrzewanie silnika WEBASTO ze sterownikiem w kabinie
- żarówki Philips Blue Vision Ultra Xenon Effect
Polecam wszystkim potencjalnym kupującym przeczytanie o wadach i zaletach modelu.
Tych drugich jest o wiele więcej :)
http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspolczesne/mazda6/uzywana-mazda6-2002-2007-gggy/
Z chęcią odpowiem na wszelkie dodatkowe pytania, najchętniej mailowo, dostępny jestem też pod numerami telefonu:
02
56
Jeśli nie będę mógł odebrać, proszę o wysłanie wiadomości tekstowej - skontaktuję się niezwłocznie.Zobacz pełny opis
Wykres ceny / przebiegu dla Mazda 6
Informacje o sprzedającym
+48660455...
+447476973...
723524...