MAX Trailer burty
Zagrodno
(dolnośląskie)
+48 694 782 ...
151 875 zł
nettoDane techniczne
- 2020
-
Marka
MAX Trailer
-
Kolor
inny
Opis
Dane techniczne:
Typ: MAX300-S-2-7.00-U
Rok produkcji: 2019
Prędkość: 80 km/h
Nacisk na osie: 20 000 kg
Ciężar całkowity: 20 000 kg
Ciężar własny: 4 829 kg
Ładowność ok.: 15 171 kg
Długość platformy ładunkowej: 7000 mm
Szerokość: 2 480 mm
Wysokość załadunkowa przy maksymalnym obciążeniu: 860 mm
Skok zawieszenia: -45/+145 mm
Osie SAF
Opony: Fulda Ecotonn 235/75 R17,5
Wyposażenie:
- Europejska tablica odblaskowa (czerwono-żółta) na tyle naczepy.
- Jedna cynkowana ściana przednia, wysokość 400 mm.
- Instrukcja i opis na pendrive.
- Osłona przeciwbłotna (www.MAX Trailer.eu) na tyle naczepy
- Dyszel o długości +/- 1750 mm, z uchem (średnica 50 mm).
- Mechaniczna stopa podporowa z przodu naczepy.
-Ocynkowane nogi podporowe pod skosem platformy ładunkowej.
- Uchwyt na koło zapasowe z kołem zapasowym na dyszlu.
- Uchwyt na światło obrotowe na tule naczepy:
- Żółta taśma odblaskowa zgodna z przepisami UE, z boku oraz na tyle naczepy.
- Spiralny kabel 15/2x7 pin
- 5 par kieszeni na kłonice 100 x 50 mm w ramie zewnętrznej platformy ładunkowej.
- Powłoka piaskowa wtopiona w farbę jako zabezpieczenie przed ślizganiem, na platformie ładunkowej.
- Aluminiowe burty, wychylane, z drzwiami dwuskrzydłowymi z tyłu (anodowane), po bokach na platformie ładunkowej, wysokość ok. 400 mm z wychylanymi kłonicami KINNEGRIP.
- Skrzynia na narzędzia HDPE 620 X 360 X 610 pod platformą ładunkową po lewej stronie patrząc w kierunku jazdy.
- Metalizacja HRM (High Resistance Metallisation)
Cała konstrukcja stalowa oczyszczona techniką śrutowania zgodnie z SA2.5-SA3. następnie poddane metalizacji, uszlachetnione ZINACOR 850 (cynk 85% - Alu 15%)
Instalacja elektryczna zgodna z przepisami UE,
oświetlenie LED 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3) ASPÖCK-UNIBOX z gniazdami 24N, 24S i 15 pol.
Połączenie zgodnie z ISO.
24N ISO-1185
24S ISO-3731
15-stykowe ISO-12098
Zobacz pełny opis