Brak zdjęcia
Zdjęcie uszkodzone
EMTECH Naczepa niskopodwoziowa 3 osiowa
Szczerców
(łódzkie)
604442...
226 000 zł
bruttoDane techniczne
- 2018
-
Marka
EMTECH
-
Wersja
1x rozciągana, z osią skrętną
-
Kolor
inny
Opis
Naczepa Niskopodwoziowa 3 osiowa EMTECH, 1 krotnie rozciągana,
Z ostatnią (trzecią) osią nadążną (samoskrętną) i podwójnymi najazdami hydraulicznymi.
Wymiary (około)*: Uwaga : wymiary ostateczne przyczepy do ustalenia * - wymiary i masy podane z tolerancją +/- 3%
Długość całkowita (nie rozciągnięta, z najazdami) 13 920 mm
Długość całkowita po rozciągnięciu (z najazdami) 19 550 mm
Długość rozciągu 5 600 mm
Szerokość całkowita 2 550 mm
Szerokość całkowita z poszerzeniami 3 000 mm
Wysokość sprzęgu (do wyboru) (do uzgodnienia) 1 250 mm
Wysokość platformy ładunkowej (załadowana) 900 mm
Masy (około)*
Masy (około) Aministracyjne/Techniczne
Masa własna około 11 800kg/11 800kg
Dopuszczalna Masa Całkowita (DMC) 44 000kg/50 000kg
Ładowność około 32 200kg/38 200kg
Nacisk na osie 24 000kg/30 000kg
Nacisk na siodło 20 000kg/20 000kg
Rama
- Rama wykonana z wysokogatunkowej stali typu QL 690 w technologii spawanej oraz profilu hutniczego
- Przód naczepy rogi ścięte
- Układ jezdny: 3 osie 17,5’’ marki SAF o nośności technicznej 11.000 kg każda.
- Płyta sprzęgu z 2 calowym sworzniem królewskim.
- Jedna oś (trzecia) skrętna (nadążna)
Osie nadążne są blokowane pneumatycznie w trakcie cofania, zarówno automatycznie poprzez podłączenie do świateł wstecznych jak również manualnie za pomocą przycisku zwalniającego
- Rama jednokrotnie rozciągana
Belka rozciągana blokowana poprzez zamki pneumatyczne
Naczepa rozciągana w sekcjach w odstępach co 500 mm
- Poszerzenia pokładu załadunkowego do 3,0 metrów z wysuwanymi stalowymi podporami (cynkowanymi)
- 1 para nóg podporowych mechanicznych, poniżej szyji. Obsługiwana przez ramię od strony kierowcy (lewej) o nośności podnoszenia 24.000 kg
- 13 sztuk opon i felg 235/75 R17.5 M+S (felgi stalowe w kolorze srebrnym RAL9006)
- Pierwsza oś podnoszona
Nadwozie
- Podłoga grubość 45mm, drewno twarde i stalowa blacha ryflowana nad osiami i w ważnych miescjach
- 22 szt. uchwytów zabezpieczenia ładunku – spawane na zewnątrz do pofili bocznych
- Dodatkowe wsporniki montażowe spawane na zewnątrz (zgodnie z rysunkiem)
- 6 / boczne mocowania pierścieni na szyi
- 2 szt mocujące pierścień 12t w górnej części ramy (w górnej części ramy, nad przednimi nogami podporowymi)
- 12 gniazd laxo (bevola)
- Przód aluminiowa wymienna ściana 1600 mm z miejscami na łańcuchy i słupki od wewnątrz.. Profile aluminiowe wsuwane
- Burty aluminiowe z wsuwanych profile 400 mm
- Burta domykająca na szyi
- 2 szt. skrzynki narzędzi po lewej i prawej stronie pokryte plandeką (wykonane na stelażu, malowane na kolorze naczepy)
- 2 szt. skrzynek narzędziowych z nierdzewnej stali po obu stronach pomiędzy drugą i ostatnią osią
- Rzędy z gniazdami pod kłonice montowane w szerz na pokładzie ładunkowym: jeden na szyi, 2 na platformie załadunkowej (ostateczna ilość i pozyycje do uzgodnienia)
- Para lakierowanych lub cynkowanych (do uzgodnienia) elektro-hydraulicznych najazdów o szerokośći 800 mm, 2 częściowe, hydrauliczne podnoszone i opuszczane (do uzgodnienia hydraulicznie rozsuwane i zwęrzane). Zasilane przez POWER PACK. Wypełnione twardym drwenem (do uzgdonienia kratą lub inaczej)
- 2 szt. podpór ładunkowych 2550 x 650 mm
- 1 szt. stołu wsporczego przesuwnego 605 x 2 550mm wraz z wysuwanymi 4 szt. stalowymi podporami (cynkowanymi, 2 na stronę), rzędem gniazd pod kłonice w szerz i 2 gniazdami laxo (bevola)
- Tylne nogi podporowe łamane i blokowane na sworzeń
Układ hamulcowy (bębnowy)
- Dwuprzewodowy firmy HALDEX lub WABCO (do uzgodnienia)
- Hamulec parkingowy (postojowy) pneumatyczny
- EBS HALDEX lub WABCO (do uzgodnienia) typ:4S/3M
- ALB (układ regulujący siłę hamowania zależnie od ciężaru ładunku)
- Tonażer INFO SYS lub WABCO SMART BOARD (do uzgodnienia)
- Automatyczna blokada osi skrętnej po przekroczeniu prędkości 30 km/h
Zawieszenie
- Pneumatyczne ze stałą wysokością jazdy niezależnie od ciężaru przewożonego ładunku.
- Dwa gniazda przyłączeniowe pneumatyczne oraz gniazdo ABS/EBS umieszczone na ścianie przedniej.
- Zawór HS (regulacja wysokości na poduszkach)
- Amortyzatory-2 sztuki na oś.
Układ elektryczny Diodowy HELLA (lub inny do uzgodnienia)
- Układ 24-Voltowy (zgodny z normami ECE).
- Dwie białe lampy obrysowe z przodu (diody).
- Boczne żółte lampy obrysowe (diody).
- Dwie lampy oświetlające tablice rejestracyjną.
- Tylne lampy w specyfikacji Skandynawskiej (3 szt / stronę diodwe lampy WAŚ indeks W92)
- Dwie tylne lampy gabarytowe na wysięgnikach gumowych.
- Żółte lampy ostrzegawcze
- 6 szt. lamp roboczych dostawcy WAŚ (typ W81/685) (2 na ścianie przedniej, 2 po bokach, 2 na końcu z tyłu)
- Boczne tablice poszerzeniowe
- Wszystkie przewody w skrzynkach
- Wszystkie lampy diodowe
- Z przodu naczepy elektryczna skrzynka z gniazdami: 7 + 7 + 15 pin
- Po obu stronach uchwyty z wypuszczonym zasilaniem 24V pod światła rotacyjne (koguty)
Wyposażenie standardowe
- Dwa kliny pod koła wraz z mocowaniem
- Nadkola, halapacze etc.
- Skrzynka narzędziowa na balkonie
- Koło zapasowe mocowane na windzie
Wyposażenie dodatkowe
- Tablice gabarytowe wraz z oświetleniem (inny model Skandynawski);
Lakierowanie
- Powierzchnie stalowe piaskowane i zabezpieczone antykorozyjnie.
- Malowanie w jednym kolorze ,wysokogatunkowymi farbami akrylowymi.
- Kolor naczepy RAL
- Burty na balkonie anodowane
NINIEJSZA OFERTA HANDLOWA JEST ZAPROSZENIEM DO NEGOCJACJI I NIE STANOWI OFERTY HANDLOWEJ W ROZUMIENIU KODEKSU CYWILNEGO
Przy współpracy z liderami rynków finansowych oferujemy korzystne formy leasingów i kredytów /
Aby uzyskać więcej informacji skontaktuj się z nami w każdej chwili. Będzie nam miło być do Państwa dyspozycji.
Tel / Mob : +
05 (EXPORT SALES)
Export e-mail:
Tel / Mob : + 20 i (Sprzedaż PL)
e-mail: Zobacz pełny opis