Brak zdjęcia
Zdjęcie uszkodzone
Mercedes E-klasa
GDYNIA
(Pomorskie)
+48 666 608 ...
135 000 zł
bruttoDane techniczne
- 2012
- 225 000 km
- 4700 cm3
- 408 KM
-
Marka
Mercedes
-
Model
E-klasa
-
Wersja
W212 (2009-)
-
Pojemność
4700 cm3
-
Moc
408 KM
-
Kolor
inny
-
Typ nadwozia
kombi
-
Liczba miejsc
5
Wyposażenie
- ABS
- alarm
- alufelgi
- ASR
- centralny zamek
- czujnik deszczu
- czujnik parkowania
- elektryczne lusterka
- elektryczne szyby
- immobiliser
- kierownica wielofunkcyjna
- komputer
- nawigacja GPS
- podgrzewane fotele
- przyciemniane szyby
- reflektory xenonowe
- regulacja kierownicy
- relingi
- szyberdach
- światła przeciwmgłowe
- tempomat
- wspomaganie kierownicy
- aktywny tempomat
- CB radio
- reflektory bixenonowe
- wyciągarka
- tapicerka skórzana
- hak
- blokada dyferencjału (EDS)
- ISOFIX
- ogrzewanie postojowe
- podgrzewane lusterka
- system start stop
- światła LED
- klimatyzacja 4-strefowa
- radio z CD
Opis pojazdu
Mercedes-Benz E 500 V8 4.7 Biturbo Pakiet AMG
Chętnie zamiana na:
• Jeep Grand Cherokee
• Mercedes ML
Silnik benzynowy, V8, 4.7 biturbo
Moc/przy obrotach 408 KM/5000-5750 obr/min
0-100 km/h 5,2 s
Prędkość maksymalna 250 km/h ograniczona elektronicznie
Zużycie paliwa 9,4 l/100 km
Emisja CO2 219 g/km
Silnik
pojemność skokowa 4663 cm3, maksymalny moment obrotowy 600 Nm w zakresie 1600-4750 obr/min, skrzynia biegów 7A, napęd na 4 koła.
Nadwozie
4-drzwiowy, 5-miejscowy sedan, długość x szerokość x wysokość 4868 x 1854 x 1471 mm, rozstaw osi 2874 mm, masa własna 1985 kg, pojemność bagażnika 532 l, pojemność zbiornika paliwa 80 l.
Pełne wyposażenie...
i wiele więcej...
E500 to nie jest zwykłe auto. Pod maską upchnięto niesamowity silnik. Z pojemności 4,7 l udało się wykrzesać aż 408 KM i imponujący moment obrotowy o wartości 600 Nm, dostępny w szerokim zakresie od 1600 do 4750 obr/min. Nic więc dziwnego, że na drugą stronę 100 km/h wskazówka prędkościomierza, także za sprawą niezwykle skutecznej w działaniu skrzyni 7G-Tronic Plus, dostaje się w 5,2 s. Bardziej niż ten wynik liczy się jednak dynamika w każdym przedziale obrotów silnika i przy każdej prędkości. Wystarczy lekkie wciśnięcie gazu, by auto poderwało się do startu. Dosłownie! Unosi się przód pojazdu, a samochód rwie do przodu niczym torpeda. Gdyby nie system 4Matic, być może cała para poszłaby w gwizdek, ponieważ opony o szerokości 245 mm niekoniecznie potrafiłyby sprostać sile napędowej. Elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy optymalnie rozdziela moment napędowy pomiędzy koła dostarczając go więcej do tych o lepszej przyczepności - maksymalnie 55% na tył i 45% na przód. Jest jeszcze system ESP, który potrafi błyskawicznie i prawie nieodczuwalnie obciąć nadwyżkę mocy. Sprawdziliśmy auto w zimowych warunkach i trzeba przyznać, że ważący 1985 kg kolos niewiele sobie robi ze śniegu pod kołami. Jedzie dokładnie tam, gdzie skieruje go kierowca. Wrażenia są niesamowite, kiedy na drodze jest błoto pośniegowe a pod nim lód, a auto prowadzi się jak gdyby koła stąpały po asfalcie.
I przy szybkiej, i przy niespiesznej jeździe aktywny fotel kierowcy i pasażera rozdzielają "kuksańce", to z lewej, to z prawej strony (pompując poduszki w oparciu fotela, zależnie od skrętu kierownicą) - po to, by ciało nawet w najmniejszym stopniu nie musiało walczyć z siłami bocznymi. Efekt zaskakujący, skuteczność w działaniu - 100-procentowa.
W zależności od stylu jazdy, E500 potrafi być ostry jak brzytwa lub łagodny jak baranek. Auto fenomenalnie łączy w sobie dwie natury. W ustawieniu "Comfort" układ kierowniczy sprawia wrażenie flegmatycznego w działaniu i ospałego, zawieszenie miękko kołysze pasażerów. Jazda niemal usypia. Po naciśnięciu przycisku "Sport" wszystkie zmysły zostają pobudzone. Kierownica obraca się z większym oporem, a polecenia przekazywane na koła są wykonywane natychmiast. Zawieszenie napręża się niczym struna, ale wciąż nadąża z tłumieniem nierówności. Głuche, sporadyczne dudnienie pneumatycznego zawieszenia dochodzące z okolic przedniej osi znika. Zapaleni kierowcy to ustawienie pokochają.
Przy łagodnym traktowaniu, E500 w swoich ośmiu komorach spalania zużywa średnio zaledwie 11,8 l/100 km. Kiedy próbujemy poganiać całe stado 408 koni, zapotrzebowanie na paliwo wzrasta o ok. 5 l/100 km. Wyniki bardziej niż przyzwoite.
Standardowo układ przeniesienia napędu na cztery koła - 4Matic - dzieli moment napędowy między przednią i tylną oś w proporcji 45:55. Gdy elektronika zarejestruje różnicę w prędkości obrotowej kół przedniej i tylnej osi, 4Matic zaczyna żonglować momentem napędowym. W zależności od sytuacji, centralny mechanizm różnicowy (stale napięty momentem o wartości 50 Nm) może rozdzielać siłę napędową między osie w proporcjach (przód/tył) od 30:70 do 70:30. Więcej momentu napędowego trafi a zawsze do kół obracających się wolniej. 4Matic chętnie korzysta z pomocy systemów ESP, 4ETS i ASR.
Więcej informacji:
Adam - tel.
ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ POZOSTAWIENIA AUTA W ROZLICZENIU.
Umożliwiamy Naszym klientom kompleksowe sprawdzenie samochodu
przed zakupem w dowolnie wybranej Stacji Kontroli Pojazdów lub Autoryzowanym Serwisie.
Samochód z gwarancją rozruchową GetHelp! na wszystkie usterki mechaniczne, elektryczne, hydrauliczne!
Gwarancja Sprint to:
1. Darmowa aplikacja iHelp,
2. Szybkie naprawy na drodze,
3. Całodobowy Assistance,
4. Bezgotówkowe naprawy w warsztatach na terenie całej Polski.
Zapraszamy także do odwiedzin naszych salonów samochodów używanych VERSUS, przy ul. Janka Wiśniewskiego 4 w Gdyni oraz Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 239. Przed przyjazdem, prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży, który uzgodni z Państwem dogodne warunki wizyty w salonie, a także poinformuje o dostępności samochodów, gdyż znajdują się one w ciągłej sprzedaży. Specjalizujemy się również w sprowadzaniu samochodów pod indywidualne zamówienie klienta, przywozimy auta tylko bezwypadkowe z udokumentowanym przebiegiem z pisemną gwarancją!
Więcej o nas:
versus-auto.com
Więcej informacji:
Adam - tel.
W razie dodatkowych pytań, proszę o kontakt telefoniczny, bądź mailowy.
Zapraszamy również do polubienia naszego profilu na facebook'u i instagram'ie.
---------------------------
Samochody to nasza pasja.
Misja to spełnianie Państwa marzeń.
Wymarzony model ściągniemy nawet z drugiej strony świata!
Od 1994 roku naszą najlepszą reklamą są zadowoleni klienci. To oni do nas wracają i przyprowadzają kolejnych. Cieszymy się ich satysfakcją i bezpieczeństwem transakcji.
Dla Państwa wygody znajdujemy się przy głównych ulicach w Gdyni i w Gdańsku. Czeka tam 150 używanych samochodów osobowych i dostawczych różnych klas i przedziałów cenowych.
W naszych salonach zaproponujemy wygodne oraz odpowiednie formy finansowania zakupu w postaci - kredytu, leasingu lub wynajmu długoterminowego, a także, zajmiemy się załatwieniem wszelkich formalności związanych z rejestracją samochodu oraz uzyskaniem ubezpieczenia.
Treść prezentowanych ogłoszeń ma charakter wyłącznie informacyjny, nie stanowi oferty sprzedaży w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego, sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy oraz nieaktualności ogłoszenia w przypadku wcześniejszej sprzedaży pojazdu.
Zapraszamy serdecznie!
Oddział Gdynia
F.H.U Versus S.C.
ul. Morska 212A
81-335 Gdynia Chylonia
-
Dodatkowe informacje: liczba poduszek powietrznych: 8, liczba miejsc: 5, tapicerka: skora, tapicerka kolor: czarny, status sprowadzonego: sprowadzony_zarejestrowany
Zobacz pełny opis
Wykres ceny / przebiegu dla Mercedes E-klasa
Informacje o sprzedającym
VERSUS | Dealer Samochodów Używanych
Gdynia Chylonia
pomorskie
+48 666 608 ...
58 620 10...
666608065,586201...