Daihatsu Cuore

Poznań (Wielkopolskie)
  • Dane techniczne
  • Wyposażenie
  • Opis
  • Sprzedający
  • Podobne oferty

To ogłoszenie znajduje się w archiwum

Zobacz ogłoszenia:


Dane techniczne

  • 2003
  • 100 000 km
  • benzyna
  • 990 cm3
  • 58 KM
  • Marka

    Daihatsu

  • Model

    Cuore

  • Pojemność

    990 cm3

  • Moc

    58 KM

  • Kolor

    czarny


Wyposażenie

  • ABS
  • szyberdach
  • alarm
  • centr. zamek
  • radio z CD
  • opony zimowe
  • opony letnie

Opis pojazdu

Witam, Do zaoferowania mam Państwu auto Daihatsu Cuore z 2003 roku. Sprowadzone z Niemiec, w moim posiadaniu (jako pierwszy właściciel w Polsce) od 2008 roku. Dla kogo jest więc to idealne auto? Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że jest to świetne pierwsze auto w życiu. Uczy, a jednocześnie zapewnia sporo zabawy z użytkowania. Ze względu na oszczędność i rozmiary świetne auto miejskie. Zadziorne, dynamiczne i zmyślne. Taki obraz rysuje mi się po kilku latach użytkowania. Auto znajduje się w Poznaniu, zapraszam na obejrzenie, jazdę próbną, czy dodatkowe testy diagnostyczne. Moja historia z autem. Głównym celem jaki miał spełniać ten wóz było poruszanie się po mieście i codzienne dojazdy do uczelni. I sprawdzał się w tym świetnie. Niezawodny bez względu jaka pogoda (no okej, czasem musiał się trochę nagrzać zanim można było wsiąść do auta i nie zamarznąć). Zaparkować mógł praktycznie wszędzie (rozmiar MA znaczenie!). Dynamiczny, pomimo małej mocy (zasługa niskiej wagi), ruszał na światłach z dużym kopytem. W skrócie: do miasta jak znalazł. I jak znajomi się dziwili co to w ogóle za auto, tak później i oni doceniali ("ILE pali?!" "Mój nie odpalił" "JAK Ty mnie wyprzedziłeś" "Ja zaparkowałem 3 ulice dalej..."). I paradoksalnie, małe auto, a w środku miejsca ma na prawdę sporo. A co, jeżeli chcesz się wybrać gdzieś dalej? Nie ma problemu. W trasie sprawuje się równie dobrze. Nad jezioro, nad morze, po lasach. Jeździ i nic nie gubi. Można się nawet nim zapuszczać na autostrady, ale ostrzegam, że przy próbie sprawdzenia prędkości maksymalnej (do 130 dobije jakby co) można się pozbyć całości cellulitu z rąk (trzęsie!). Nie jest to także auto wyłącznie na krótkie wypady za miasto. Przejechał ze mną całą drogą do środkowej Norwegii i sprawował się rewelacyjnie na tamtejszych drogach (na 2000 tysiącach metrów i na depresjach). Podjeżdżał pod strome wzgórza i zjeżdżał z nich. Bez ofiar. I nawet potrafi wyprzedzać! A więc wszystko takie super-hiper. Po co sprzedaje? Mój główny cel posiadania auta - dojazdy na uczelnie już jest nieaktualny. Mam bardzo dobre połaczenie komunikacyjne z pracą, więc auto by tylko stało. A szkoda, może komuś sprawić choć trochę z tej radości jaką mi sprawił przez te kilka lat użytkowania. Nie pamiętam dokładnie jaki przebieg auto miało jak je dostałem, ale zapewne sprowadzanie było z 50.000 na liczniku. Ja całkiem niedawo dobiłem do 100.000. Auto jest ubezpieczone do 23.07.2014. Następny przegląd techniczny 23.04.14 (to już niedługo, więc pewnie jeszcze go zaliczę ) Czy sprawiał jakieś problemy użytkowe? Uważam, że nie ma co ściemniac i wybielać historii w kwestii tak poważnej jak zakup auto. Należy znać jego historię. Więc nie będzie tutaj 'niemiec płakał jak go sprzedawał', czy innych podobnych tekstów. W trakcie tych kilku lat miałem tylko jedną, małą stłuczkę (jak ktoś zainteresowany posiadam zdjęcia na potwierdzenie). Nic poważnego, ładnie poskładali i śmiga. Raz polskie drogi pozbawiły mnie wydechu, poza tym absolutnie nic spowodowanego przeze mnie lub przez innych kierowców. W kwestii użytkowania żadnych problemów, poza zwykłymi eksploatacyjnymi. Kilka rzeczy zostało wymienionych (np. od marca 14 ma nowy akumulator). Nie sprawiał też absolutnie żadnych problemów technicznych. No idealny japończyk. Z rzeczy, które można okazjonalnie zauważyć to głośniki, które czasem przeskakują wyłącznie na jedną stronę, powodu nie znam i nie badałem. Nie jest też idealnie wyciszony w środku, co się przejawia przy wyższych prędkościach. Koszty remontowe są więc bardzo niskie. Tak jak ubezpieczania i przeglądy. Co też jest dużym plusem. Okej, a jak spalanie? Auto jest bardzo ekonomiczne. Choć strona autocentrum podaje, ze bak ma 40 litrów, mój ma 25 litrów. Pewnie błąd, bo ja żadnych kombinacji z bakiem nie robiłem ;) W mieście spala maksymalnie 5.5l/100km przy mało ekonomicznej jeździe. Przy normalnym użytkowaniu spokojnie spala mniej niż 5 litrów. W trasie średnio koło 4-4.5l/100 km. Da się nawet zejść do 3 litrów jak bardzo Ci się chce. Ale nie trzeba, jego 'normalny wynik' jest bardzo satysfakcjonujący. Wyposażenie: Auto posiada szyberdach, ABS, dwie poduszki powietrzne, centralny zamek, radio CD/USB/SD, autoalarm, składane siedzenia, regulacja kierownicy i przednich siedzeń. Wszystko działające i zadbane. Widać tylko normalne ślady użytkowania. Obok radia z prawej stronie są śrubki, w miejscu których poprzedni właściciel miał zainstalowany GPS (trochę rzuca się w oczy). Tak, auto nie posiada wspomagania kierownicy. Ale bez paniki, prowadzi się bez najmniejszych problemów. Co oprócz auta wchodzi w skład oferty? Auto jest aktualnie wyposażone w letnie opony, dorzucam komplet zimówek, relingi dachowe (jakby ktoś się chciał wybrać na rowery). Radio jest względnie nowe (ma z rok) i ma wszystko co potrzebne do grania. Wejście na kartę SD, wyjście USB, CD (jeżeli ktoś jeszcze ich używa). Karta pojazdu Dwa zestawy kluczyków + pilotów Oryginalna instrukcja do auta. Po niemiecku. Trochę technicznych informacji: Data pierwszej rejestracji pojazdu: 01.08.2003 W "moim posiadaniu" od: 27.07.2008 (pierwsza rejestracja w kraju) Masa własna: 815 kg Maksymalna masa całkowita: 1200 kg Liczba miejsc siedzących: 4 Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: 1200 Maksymalna masa całkowita przyczepy: 600kg / 250kg Numer VIN: JDAL251S001008362 Dane oferowanego modelu wg AutoCentrum: (źródło: http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/daihatsu/cuore/vi/silnik-benzynowy-1.0-i-58km-2003-2007/#ixzz2xTdeptfF ) Podstawowe parametry Daihatsu Cuore VI 1.0 i 58KM Produkowany od 2003 do 2007 roku Pojemność skokowa 989 cm3 Typ silnika benzynowy Moc silnika 58 KM przy 5200 obr/min Maksymalny moment obrotowy 88 Nm Montaż silnika z przodu, poprzecznie Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC Liczba cylindrów 3 Układ cylindrów rzędowy Liczba zaworów 4 Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1 Typ wtrysku wielopunktowy (MPI) Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym. Nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego,w rozumieniu art. 4 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Zastrzegam sobie prawo do zmian w powyższym opisie w przypadku błędów lub niedopatrzeń oraz zastrzegam sobie prawo do odrzucania ofert bez podania powodu
Zobacz pełny opis

Informacje o sprzedającym

+48 607638...
Pokaż numer