Brak zdjęcia
Zdjęcie uszkodzone
Daihatsu Cuore
Poznań
(Wielkopolskie)
To ogłoszenie znajduje się w archiwum
Zobacz ogłoszenia:
Dane techniczne
- 2003
- 100 000 km
- benzyna
- 990 cm3
- 58 KM
-
Marka
Daihatsu
-
Model
Cuore
-
Pojemność
990 cm3
-
Moc
58 KM
-
Kolor
czarny
Wyposażenie
- ABS
- szyberdach
- alarm
- centr. zamek
- radio z CD
- opony zimowe
- opony letnie
Opis pojazdu
Witam,
Do zaoferowania mam Państwu auto Daihatsu Cuore z 2003 roku.
Sprowadzone z Niemiec, w moim posiadaniu (jako pierwszy właściciel w Polsce) od 2008 roku.
Dla kogo jest więc to idealne auto?
Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że jest to świetne pierwsze auto w życiu. Uczy, a jednocześnie zapewnia sporo zabawy z użytkowania. Ze względu na oszczędność i rozmiary świetne auto miejskie. Zadziorne, dynamiczne i zmyślne. Taki obraz rysuje mi się po kilku latach użytkowania.
Auto znajduje się w Poznaniu, zapraszam na obejrzenie, jazdę próbną, czy dodatkowe testy diagnostyczne.
Moja historia z autem.
Głównym celem jaki miał spełniać ten wóz było poruszanie się po mieście i codzienne dojazdy do uczelni. I sprawdzał się w tym świetnie. Niezawodny bez względu jaka pogoda (no okej, czasem musiał się trochę nagrzać zanim można było wsiąść do auta i nie zamarznąć). Zaparkować mógł praktycznie wszędzie (rozmiar MA znaczenie!). Dynamiczny, pomimo małej mocy (zasługa niskiej wagi), ruszał na światłach z dużym kopytem. W skrócie: do miasta jak znalazł. I jak znajomi się dziwili co to w ogóle za auto, tak później i oni doceniali ("ILE pali?!" "Mój nie odpalił" "JAK Ty mnie wyprzedziłeś" "Ja zaparkowałem 3 ulice dalej..."). I paradoksalnie, małe auto, a w środku miejsca ma na prawdę sporo.
A co, jeżeli chcesz się wybrać gdzieś dalej?
Nie ma problemu. W trasie sprawuje się równie dobrze. Nad jezioro, nad morze, po lasach. Jeździ i nic nie gubi. Można się nawet nim zapuszczać na autostrady, ale ostrzegam, że przy próbie sprawdzenia prędkości maksymalnej (do 130 dobije jakby co) można się pozbyć całości cellulitu z rąk (trzęsie!). Nie jest to także auto wyłącznie na krótkie wypady za miasto. Przejechał ze mną całą drogą do środkowej Norwegii i sprawował się rewelacyjnie na tamtejszych drogach (na 2000 tysiącach metrów i na depresjach). Podjeżdżał pod strome wzgórza i zjeżdżał z nich. Bez ofiar. I nawet potrafi wyprzedzać!
A więc wszystko takie super-hiper. Po co sprzedaje?
Mój główny cel posiadania auta - dojazdy na uczelnie już jest nieaktualny. Mam bardzo dobre połaczenie komunikacyjne z pracą, więc auto by tylko stało. A szkoda, może komuś sprawić choć trochę z tej radości jaką mi sprawił przez te kilka lat użytkowania.
Nie pamiętam dokładnie jaki przebieg auto miało jak je dostałem, ale zapewne sprowadzanie było z 50.000 na liczniku. Ja całkiem niedawo dobiłem do 100.000.
Auto jest ubezpieczone do 23.07.2014. Następny przegląd techniczny 23.04.14 (to już niedługo, więc pewnie jeszcze go zaliczę )
Czy sprawiał jakieś problemy użytkowe?
Uważam, że nie ma co ściemniac i wybielać historii w kwestii tak poważnej jak zakup auto. Należy znać jego historię. Więc nie będzie tutaj 'niemiec płakał jak go sprzedawał', czy innych podobnych tekstów.
W trakcie tych kilku lat miałem tylko jedną, małą stłuczkę (jak ktoś zainteresowany posiadam zdjęcia na potwierdzenie). Nic poważnego, ładnie poskładali i śmiga. Raz polskie drogi pozbawiły mnie wydechu, poza tym absolutnie nic spowodowanego przeze mnie lub przez innych kierowców. W kwestii użytkowania żadnych problemów, poza zwykłymi eksploatacyjnymi. Kilka rzeczy zostało wymienionych (np. od marca 14 ma nowy akumulator). Nie sprawiał też absolutnie żadnych problemów technicznych. No idealny japończyk. Z rzeczy, które można okazjonalnie zauważyć to głośniki, które czasem przeskakują wyłącznie na jedną stronę, powodu nie znam i nie badałem. Nie jest też idealnie wyciszony w środku, co się przejawia przy wyższych prędkościach.
Koszty remontowe są więc bardzo niskie. Tak jak ubezpieczania i przeglądy. Co też jest dużym plusem.
Okej, a jak spalanie?
Auto jest bardzo ekonomiczne. Choć strona autocentrum podaje, ze bak ma 40 litrów, mój ma 25 litrów. Pewnie błąd, bo ja żadnych kombinacji z bakiem nie robiłem ;)
W mieście spala maksymalnie 5.5l/100km przy mało ekonomicznej jeździe. Przy normalnym użytkowaniu spokojnie spala mniej niż 5 litrów.
W trasie średnio koło 4-4.5l/100 km. Da się nawet zejść do 3 litrów jak bardzo Ci się chce. Ale nie trzeba, jego 'normalny wynik' jest bardzo satysfakcjonujący.
Wyposażenie:
Auto posiada szyberdach, ABS, dwie poduszki powietrzne, centralny zamek, radio CD/USB/SD, autoalarm, składane siedzenia, regulacja kierownicy i przednich siedzeń.
Wszystko działające i zadbane. Widać tylko normalne ślady użytkowania. Obok radia z prawej stronie są śrubki, w miejscu których poprzedni właściciel miał zainstalowany GPS (trochę rzuca się w oczy).
Tak, auto nie posiada wspomagania kierownicy. Ale bez paniki, prowadzi się bez najmniejszych problemów.
Co oprócz auta wchodzi w skład oferty?
Auto jest aktualnie wyposażone w letnie opony, dorzucam komplet zimówek, relingi dachowe (jakby ktoś się chciał wybrać na rowery). Radio jest względnie nowe (ma z rok) i ma wszystko co potrzebne do grania. Wejście na kartę SD, wyjście USB, CD (jeżeli ktoś jeszcze ich używa).
Karta pojazdu
Dwa zestawy kluczyków + pilotów
Oryginalna instrukcja do auta. Po niemiecku.
Trochę technicznych informacji:
Data pierwszej rejestracji pojazdu: 01.08.2003
W "moim posiadaniu" od: 27.07.2008 (pierwsza rejestracja w kraju)
Masa własna: 815 kg
Maksymalna masa całkowita: 1200 kg
Liczba miejsc siedzących: 4
Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: 1200
Maksymalna masa całkowita przyczepy: 600kg / 250kg
Numer VIN: JDAL251S001008362
Dane oferowanego modelu wg AutoCentrum: (źródło: http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/daihatsu/cuore/vi/silnik-benzynowy-1.0-i-58km-2003-2007/#ixzz2xTdeptfF )
Podstawowe parametry Daihatsu Cuore VI 1.0 i 58KM Produkowany od 2003 do 2007 roku
Pojemność skokowa 989 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 58 KM przy 5200
obr/min
Maksymalny moment obrotowy 88 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 4
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Informacje umieszczone na stronie internetowej służą jedynie celom informacyjnym.
Nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego,w rozumieniu art. 4 Ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.
Zastrzegam sobie prawo do zmian w powyższym opisie w przypadku błędów lub niedopatrzeń oraz zastrzegam sobie prawo do odrzucania ofert bez podania powodu
Zobacz pełny opis
Informacje o sprzedającym
+48 607638...